Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.
Regulamin sklepu internetowego
Dane Firmy i Kontakt.
Sklep internetowy Firmy Usługowo-Handlowej "STAMPOL" Dariusz Gonerski
STAMPOL.COM.PL jest w pełni legalnie działającą firmą.
Zajmujemy się sprzedażą produktów pochodzących tylko i wyłącznie z polskich hurtowni.
Domena www.stampol.com.pl jest własnością firmy
Organ rejestrujący firmę Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej
FUH "STAMPOL" Dariusz Gonerski
ul. Jasnogórska 11 lok. 13
42-202 Częstochowa
REGON: 150180514
NIP: 573-250-81-89
Kontakt:
tel. kom. 501 204 084
tel. 34-361-46-61
e-mail stampol@stampol.com.pl
Nr Konta 47 1140 2017 0000 4702 0355 9168
Do każdej sprzedanej rzeczy dodawany jest paragon lub faktura VAT
Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT
Zwrot towaru.
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż
najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę,
Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (koszt odesłania).
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość,
należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli.
Kupujący może skorzystać z gotowego oświadczenia do pobrania poniżej.
Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej lub kliknąć w link i pobrać dokument w wersji pdf
tutaj http://dqdq.pl/zwrot.pdf
Przesyłkę należy nadać na adres
FUH "STAMPOL" Dariusz Gonerski
ul. Jasnogórska 11 lok. 13
42-202 Częstochowa
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:
(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
[DANE SPRZEDAJĄCEGO]
FUH "STAMPOL" Dariusz Gonerski
ul. Jasnogórska 11 lok. 13
42-202 Częstochowa
Tel 501 204 084
Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy
……….…………………………………………………………………………………………………………., numer oferty……………………………………… .
Data zawarcia umowy to ………………………………………., data odbioru ……………………………………………….… .
Imię i nazwisko………………………………………………………….
Login Allegro……………………………………………………………..
Adres …..…………………….……..…………………………………….
Data………………………………………………………………………….
…….……………………………………………………………………
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia,
że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli,
i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta
lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki
termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu,
której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter,
zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży,
a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku,
nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji;
jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,
jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11) zawartej w drodze aukcji publicznej;
12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy,
najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym,
jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Wymiana
W przypadku omyłkowo wysłanej innej rzeczy niż została zamówiona.
Prosimy o poinformowanie nas o tym w celu sprawdzenia dostępności zamówionego produktu.
Włożenie do paczki karteczki ze swoimi danymi i adresem do wysyłki zwrotnej a także kwoty na przesyłkę zwrotną według cennika:
Paczkomat: 10zł
Kurier:18 zł
Poczta Polska:
-Ekonomiczna 10 zł
-Priorytetowa 13 zł
Prosimy również o informacje jaki produkt ma być wymieniony.
Reklamacje.
Opis procedury reklamacyjnej:
Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem stampol@stampol.com.pl, lub w formie pisemnej na adres:
FUH "STAMPOL" Dariusz Gonerski
ul. Jasnogórska 11 lok. 13
42-202 Częstochowa
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Osoby z założonym kontem w sklepie internetowym mogą złożyć reklamacje po zalogowaniu na swoje konto i przejściu do zakładki Reklamacja.
Dla osób bez rejestracji konta proponujemy gotowy formularz dostępny TU (prosimy kliknąć)
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
Jeżeli sprzedany towar posiada wadę klient może:
1) żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo
2) żądać usunięcia wady; albo
3) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady,